Geaccrediteerde nascholing
Menu

Veelgestelde vragen

Abonnement

Ik wil nascholen met Dé Verpleegkundig Specialist. Wat voor abonnement heb ik dan nodig?

Ben je lid van de V&VN VS dan kun je voor een klein extra bedrag van € 55,25 per jaar (inclusief BTW) een Plusabonnement nemen. Voor dit bedrag ontvang je:

  • 4 x per jaar het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist (inclusief toegang tot twee kennistoetsen per editie);
  • De mogelijkheid om per jaar 8 geaccrediteerde nascholingspunten te behalen;
  • Een overzicht behaalde toetsen en certificaten in persoonlijk dossier;
  • Gratis online toegang tot de volledige bibliotheek van verschenen edities.

Als je geen lid bent van de V&VN VS kun je toch een abonnement op het vakblad nemen voor een bedrag van
€ 139,75 per jaar (inclusief BTW). Met een regulier abonnement ontvang je:

  • 4 x per jaar het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist (inclusief toegang tot twee online kennistoetsen per editie);
  • De mogelijkheid om per jaar 8 geaccrediteerde nascholingspunten te behalen;
  • Een overzicht behaalde toetsen en certificaten in persoonlijk dossier;
  • Gratis online toegang tot de volledige bibliotheek van verschenen edities.

Wat houdt een abonnement op Dé Verpleegkundig Specialist in?

1. Gratis bij een V&VN VS-lidmaatschap
Alle leden van V&VN VS ontvangen automatisch viermaal per jaar het vakblad. Leden van V&VN VS hebben toegang tot de website en het tijdschriftarchief op de website maar kunnen geen gebruik maken van de nascholing die via e-learning op de website wordt aangeboden.

2. Plusabonnement
V&VN VS-leden kunnen voor een klein extra bedrag van € 55,25 per jaar (inclusief BTW) nascholen. Met een Plusabonnement krijg je:

  • 4 x per jaar het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist (inclusief toegang tot twee kennistoetsen per editie);
  • De mogelijkheid om per jaar 8 geaccrediteerde nascholingspunten te behalen;
  • Een overzicht behaalde toetsen en certificatie in persoonlijk dossier;
  • Gratis online toegang tot de volledige bibliotheek van verschenen edities.

3. Regulier
Als je geen lid bent van V&VN VS kan je toch een abonnement op het vakblad nemen voor een bedrag van € 139,75 per jaar (inclusief BTW). Met een regulier abonnement ontvang je:

  • 4 x per jaar het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist (inclusief toegang tot twee online kennistoetsen per editie);
  • De mogelijkheid om per jaar 8 geaccrediteerde nascholingspunten te behalen;
  • Een overzicht behaalde toetsen en certificatie in persoonlijk dossier;
  • Gratis online toegang tot de volledige bibliotheek van verschenen edities.

Wat kost een abonnement op Dé Verpleegkundig Specialist?

Gratis voor V&VN VS leden: het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist

Plusabonnement: het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist inclusief nascholing voor € 55,25 per jaar (€45,66 excl. BTW)

Regulier abonnement voor niet-leden van V&VN VS: het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist inclusief nascholing voor € 139,75 per jaar (€ 131,84 excl. BTW).

Abonnementstarieven op basis van het tarief voor 2018.

Ik wil een Plusabonnement nemen, maar het lukt niet om in te loggen.

Als je net lid bent geworden bent van de V&VN VS dan is je mailadres nog niet bij ons bekend. Neem contact op met onze klantenservice: klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Is een abonnement op Dé Verpleegkundig Specialist via onze bibliotheek mogelijk?

In principe is dat mogelijk. Informeert u voor een bibliotheekabonnement bij V&VN VS: info@venvnvs.nl.

Mijn partner is ook verpleegkundig specialist. Wij hoeven maar één tijdschrift te ontvangen. Is dat goedkoper?

De werkelijke kosten voor Dé Verpleegkundig Specialist zitten in de totstandkoming van de verschillende onderdelen en niet zozeer in de druk en verzendkosten van een tijdschrift. Wij geven in dit scenario dus geen korting.

Redactie

Ik wil graag publiceren in Dé Verpleegkundig Specialist. Hoe pak ik dat aan?

Dé Verpleegkundig Specialist publiceert regelmatig case reports, abstracts, onderzoeksartikelen of masterthesen van verpleegkundig specialisten. Ben je geïnteresseerd om te publiceren in het vakblad, neem dan contact op met redactie@vakblad-dvs.nlHier vind je de auteursinstructie.

Ik wil contact opnemen met de redactie van Dé Verpleegkundig Specialist. Hoe doe ik dat?

Je kunt contact opnemen met de redactie van het vakblad via: redactie@vakblad-dvs.nl of via het redactieadres:

Dé Verpleegkundig Specialist,
t.a.v. Oglaya Doua
Postbus 545
3990 GH Houten

Is Dé Verpleegkundig Specialist echt onafhankelijk?

De redactie van Dé Verpleegkundig Specialist en het bestuur van V&VN VS garanderen volledige redactionele onafhankelijkheid die middels een redactiestatuut is vastgelegd. Geen van de onderdelen van de site of het vakblad wordt gesponsord. Wel is er de mogelijkgeid om te adverteren in het vakblad. Advertenties behoeven de goedkeuring van de redactie.

Accreditatie

Voor hoeveel punten is Dé Verpleegkundig Specialist gevalideerd?

Alle nascholingsartikelen van Dé Verpleegkundig Specialist worden beoordeeld en geaccrediteerd door de accreditatiecommissie van VSR. Als je een Plusabonnement hebt kan je per editie 2 nascholingspunten verdienen. Alleen de eindtoets telt mee voor het uiteindelijke resultaat. Om een nascholingspunt te behalen is een minimale score van 70% nodig. Slaag je niet voor de toets, dan heb je tweemaal de gelegenheid om deze opnieuw te maken.

Als ik een e-learning met goed gevolg heb afgelegd, hoe wordt mijn resultaat dan bijgeschreven?

Bij een Plusabonnement heb je een persoonlijk dossier op de website waar je resultaten worden bijgeschreven. Wij zorgen er ook voor dat deze punten direct worden bijgeschreven in je persoonlijk dossier bij PE-Online.

Toetsing

Ik ben tussentijds gestopt met het doorlopen van een e-learning. Kan ik deze weer beginnen waar ik ben geëindigd?

Dit kan inderdaad. Daarnaast kun je op een later moment de e-learning voltooien door de eindtoets bij de e-learning te maken.

Het lukte mij in eerste instantie niet om de gevraagde 70% van de vragen juist te beantwoorden. Kan ik een nieuwe poging wagen?

Ja, je hebt in totaal 3 pogingen om de eindtoets te behalen.

Ik heb de toets behaald, maar de punten worden niet bijgeschreven. Hoe kan dit?

Mogelijk is je BIG-nummer niet bij ons bekend. Dit kun je zelf toevoegen in je eigen dossier bij ‘Mijn gegevens’. Mocht het nog steeds niet lukken? Neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Hoe anoniem is mijn deelname aan de kennistoetsen?

Gegevens over individuele deelnames en scores worden op geen enkele wijze aan derden vertrekt.

Betalen en opzeggen

Kan ik ook een ander factuuradres opgeven, bijvoorbeeld van mijn werkgever?

Dit is zeker mogelijk. Je kunt dit doorgeven aan de V&VN, bij voorkeur per mail: info@venvn.nl. De V&VN is op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur: 030-2919050.

Heb je een Regulier abonnement dan kun je dit opgeven bij je inschrijving, maar ook naderhand aan onze abonneeadministratie, bij voorkeur per e-mail klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je lid bent van de V&VN VS ontvang je automatisch het vakblad. Dit kun je niet stopzetten. Heb je een Plusabonnement of een Regulier abonnement, dan wordt het abonnement na een jaar automatisch verlengd. Je kunt dan het abonnement tot uiterlijk drie maanden voor het verlopen van de vervaldatum opzeggen. Stuur de schriftelijke opzegging via het contactformulier of naar:

Dé Verpleegkundig Specialist
t.a.v. Klantenservice
Postbus 545
3990 GH Houten

NB: je ontvangt te allen tijde een bevestiging van je opzegging per post of e-mail. Wanneer je na 2 weken nog niets hebt ontvangen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Opzeggingen kunnen niet telefonisch worden verwerkt dus een schriftelijke aanvulling zal altijd worden gevraagd.

Overige

Ik verhuis binnenkort. Aan wie geef ik mijn adreswijziging door?

Dit kun jezelf wijzigen via Mijn V&VN. Mocht het niet lukken, neem dan contact op met de V&VN: info@venvn.nl of 030-2919050. De V&VN is op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Heb je een Regulier abonnement, dan kun je inloggen op de website en je gegevens in je dossier aanpassen. Ook kun je onze klantenservice een bericht sturen: klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat te doen?

In dat geval kun je het beste contact opnemen met ons: klantenservice@vakblad-dvs.nl.