Geaccrediteerde nascholing
Menu

Veelgestelde vragen

Abonnement

Wat houdt een abonnement op Dé Verpleegkundig Specialist in?

Alle leden van V&VN VS ontvangen automatisch viermaal per jaar het vakblad. Leden van V&VN VS hebben toegang tot de website en het tijdschriftarchief op de website maar kunnen geen gebruik maken van de nascholing die via e-learning op de website wordt aangeboden.

Wat kost een abonnement op Dé Verpleegkundig Specialist?

Gratis voor V&VN VS leden: het vakblad Dé Verpleegkundig Specialist

Redactie

Ik wil graag publiceren in Dé Verpleegkundig Specialist. Hoe pak ik dat aan?

Dé Verpleegkundig Specialist publiceert regelmatig case reports, abstracts, onderzoeksartikelen of masterthesen van verpleegkundig specialisten. Ben je geïnteresseerd om te publiceren in het vakblad, neem dan contact op met hoofdredacteur@venvnvs.nl

Ik wil contact opnemen met de redactie van Dé Verpleegkundig Specialist. Hoe doe ik dat?

Ik wil contact opnemen met de redactie van Dé Verpleegkundig Specialist. Hoe doe ik dat?

Je kunt contact opnemen met de redactie van het vakblad via: hoofdredacteur@venvnvs.nl of via het redactieadres:

Dé Verpleegkundig Specialist,

t.a.v. Nienke Langebeek
Zwarte Woud 14
Postbus 24028
3502 MA Utrecht

Is Dé Verpleegkundig Specialist echt onafhankelijk?

De redactie van Dé Verpleegkundig Specialist en het bestuur van V&VN VS garanderen volledige redactionele onafhankelijkheid die middels een redactiestatuut is vastgelegd. Geen van de onderdelen van de site of het vakblad wordt gesponsord. Wel is er de mogelijkgeid om te adverteren in het vakblad. Advertenties behoeven de goedkeuring van de redactie.

Accreditatie

Voor hoeveel punten is Dé Verpleegkundig Specialist gevalideerd?

Alle nascholingsartikelen van Dé Verpleegkundig Specialist worden beoordeeld en geaccrediteerd door de accreditatiecommissie van VSR. Als je een Plusabonnement hebt kan je per editie 2 nascholingspunten verdienen. Alleen de eindtoets telt mee voor het uiteindelijke resultaat. Om een nascholingspunt te behalen is een minimale score van 70% nodig. Slaag je niet voor de toets, dan heb je tweemaal de gelegenheid om deze opnieuw te maken.

Als ik een e-learning met goed gevolg heb afgelegd, hoe wordt mijn resultaat dan bijgeschreven?

Bij een Plusabonnement heb je een persoonlijk dossier op de website waar je resultaten worden bijgeschreven. Wij zorgen er ook voor dat deze punten direct worden bijgeschreven in je persoonlijk dossier bij PE-Online.

Toetsing

Ik ben tussentijds gestopt met het doorlopen van een e-learning. Kan ik deze weer beginnen waar ik ben geëindigd?

Dit kan inderdaad. Daarnaast kun je op een later moment de e-learning voltooien door de eindtoets bij de e-learning te maken.

Het lukte mij in eerste instantie niet om de gevraagde 70% van de vragen juist te beantwoorden. Kan ik een nieuwe poging wagen?

Ja, je hebt in totaal 3 pogingen om de eindtoets te behalen.

Ik heb de toets behaald, maar de punten worden niet bijgeschreven. Hoe kan dit?

Mogelijk is je BIG-nummer niet bij ons bekend. Dit kun je zelf toevoegen in je eigen dossier bij ‘Mijn gegevens’. Mocht het nog steeds niet lukken? Neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Hoe anoniem is mijn deelname aan de kennistoetsen?

Gegevens over individuele deelnames en scores worden op geen enkele wijze aan derden vertrekt.

Betalen en opzeggen

Kan ik ook een ander factuuradres opgeven, bijvoorbeeld van mijn werkgever?

Dit is zeker mogelijk. Je kunt dit doorgeven aan de V&VN, bij voorkeur per mail: info@venvn.nl. De V&VN is op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur: 030-2919050.

Heb je een Regulier abonnement dan kun je dit opgeven bij je inschrijving, maar ook naderhand aan onze abonneeadministratie, bij voorkeur per e-mail klantenservice@vakblad-dvs.nl.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Als je lid bent van de V&VN VS ontvang je automatisch het vakblad. Dit kun je niet stopzetten. Heb je een Plusabonnement of een Regulier abonnement, dan wordt het abonnement na een jaar automatisch verlengd. Je kunt dan het abonnement tot uiterlijk drie maanden voor het verlopen van de vervaldatum opzeggen. Stuur de schriftelijke opzegging via het contactformulier of naar:

Dé Verpleegkundig Specialist
t.a.v. Klantenservice
Postbus 545
3990 GH Houten

NB: je ontvangt te allen tijde een bevestiging van je opzegging per post of e-mail. Wanneer je na 2 weken nog niets hebt ontvangen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Opzeggingen kunnen niet telefonisch worden verwerkt dus een schriftelijke aanvulling zal altijd worden gevraagd.

Overige

Ik verhuis binnenkort. Aan wie geef ik mijn adreswijziging door?

Dit kun jezelf wijzigen via Mijn V&VN. Mocht het niet lukken, neem dan contact op met de V&VN: info@venvn.nl of 030-2919050. De V&VN is op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur.

Mijn vraag staat er niet bij. Wat te doen?

In dat geval kun je het beste contact opnemen met ons: klantenservice@vakblad-dvs.nl.